نوشته های یک دختر سرگردان

عشق قیمیتی

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ

چقدر بابام خوب منو شناخته...وفتی به مامانم گفت تو روحیه اش اثر مییگذاره....

دختر پاک...دختری که تاحالا کسی بهش ابراز علاقه نکرده دخترییی  که تاحالا دلبری برای کسی نکرده اما دلبر پیدا کرده...حساسه زود میبازه خودشو

پیش خودش یه رویا میسازه با همه چیزایی که دوست داره...خب رویاس باید پر از چیزای دوست داشتنی باشه...وبعد از 1 یکسال هنوز

چقدر راحت دلبریده..کسی که عاشقه هیچ وقت قیمتی روی احساش نمیگذره برای معشوق...اصلن دنیای عاشقی دنیای حساب کتاب نیست...دنیای یکی بده یکی ببرنی...دنیای عاشقی واحد پولش فقط عشقه عشقه

حس آدمی رودارم که شکست عشق خورده...

کسی که ندیده عاشق شد . موقع دیدن شکست خورد..

این حس برام جدیده نداشتم این حس

هه چقد مسخره اس

.

.

.

دلم حس عاشقی میخاد دلم دلبر میخاد...دلبری که دلبر خدا و همسشرش باشه...دلبری که به دلبریش دلم قرص باشه

...دلبری که دلبرش باشم

چقد دلم هوای عاشقی داره.....

لایه جدید...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۸
دختر سرگردان

نظرات  (۳)

۱۸ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۷ مهدی امینی
دلم حس عاشقی میخاد دلم دلبر میخاد...دلبری که دلبر خدا و همسشرش باشه...دلبری که به دلبریش دلم قرص باشه ...دلبری که دلبرش باشم چقد دلم هوای عاشقی داره.....

ان شا الله خوشبخت بشینـ ...
آرزوتونو بنویسین:
http://unitazad.ir/post/User-Arezoo
عشق
همیشه چاقوی دو طرفست!
برای بعضی ها دسته خودشم میبره!
۱۹ آبان ۹۶ ، ۱۷:۲۰ باران یعنی تو برگردی
همه ی آدم های خوب زندگی یک طرف ،
اما آنکه سکوتت را می فهمد چیز دیگری ست .

در زمانه ای که شاید حرف هایت را کمتر کسی درک کرده باشد ،
شنیدن سکوت از چشم هایت کار هرکسی نیست .

همه ی آدم های خوب زندگی همانقدر خوب اند و دوست داشتنی اما بعضی ها جوری نگاهت را می خوانند که خودت انگشت به دهان میمانی ، ناغافل در چشمات
برق عجیبی می افتد ،
سرت را پایین می اندازی و در دلت بلند بلند میخندی

چه کیفی می دهد داشتن کسی که سکوتت را بخش به بخش بلد باشد ،
در عصری که حرف هایت را نمیشوند ،
کلامت را نمی فهمند ،
و خاموشی ات را به سخره می گیرند ..!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی