نوشته های یک دختر سرگردان

منودنیای مجازی

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ

از زمانی ک کامپیوتر خریدم یک وبلاگ خوان نیمه حرفه ای بودم و همیشه وبلگارو رصد میکردم اون موقع شبکه های اجتماعی توبورس نبود و تنهاتفریح من وب گردی بود اما حالا بعدازچندین سال ب خودم جرعت دادم و وبلاگ زدم همیشه انشام بد

...

عه عه یادت رفته دقت کن نباید مدام ضعفتو بخودتو ودیگران بگی ...به جای اون تفکر کن و راه حلی براش پیدا کن

و این شروع اولین راه حل

...

      بسم الله الرحمن الرحیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۴
دختر سرگردان

دنیای مجازی

من

وبلاگ

نظرات  (۱)

سلام. به جمع وبلاگ نویسان خوش امدی .. این مشکل را من هم داشتم و دارم ولی اگر بخوای پیشرفت کنی باید تصمیم بگیری که بنویسی، ضعف ها کم کم درست میشه .. موفق باشی
====
یک مطلب جدید با موضوع"یک روز بدون موبایل را تجربه کنید " در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.
پاسخ:
ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی