نوشته های یک دختر سرگردان

سرگردانی

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ق.ظ

درست 3ماه دیگه من 22 ساله میشم...باورت میشه22!!!!!

بچه تر(!)که بودم فکرمیکردم وقتی برم دبیرستان خیلی بزرگ میشم...

اول دبیرستان   که رفتم فکرمیکردم دیپلم بگیرم خیلیی بزرگ میشم...

پیش دانشگاهی که رفتم فکر میکردم دانشگاه مال آدم بزرگاس...

وقتی ترم اول دوم  بودم فکر میکردم ترم آخر خیلی حالیم میشه....

وحالا ترم اخر دانشگاهم!!!!

اما افسوس ...افسوس ...باید فکری برای بزرگترشدنم میکردم

ترم آخر دانشگاهم اما هنوز نمیدونم چی میخوام؟!!!ادامه تحصیل ....کار ....یا هردو!!!

خدایا کمکم کن که بفهمم!!!گریه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۴
دختر سرگردان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی