نوشته های یک دختر سرگردان

عادت

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

هنوز به اینجا عادت نکردم هنوز به نوشتن عادت نکردم

باید عادت کنم

دوست دارم ب نوشتن عادت کنم!!

دیروز عید فطر بود دوست داشتم با دست پراز ماه خدا خداحافظی کنم ..صد حیف

از خدا عیدی خواسته ام  نمیدانم چی فقط خواسته ام!!!

نوشته ای  از ماههای قبل:


خواستن فقط و فقط مال خدا بود و هست

کاش از مردم هیچ گاه چیزی نخواسته بودم!

هنوز دیر نشده است...

این اولین خواسته ام از خداست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸
دختر سرگردان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی